Порядок денний:

1.Робота з обдарованими дітьми.
Член НМР, ЗДНВР Саранчук О.М. (15 хв.)

2.Підсумки роботи вчителів української мови і літератури, світової літератури з обдарованими дітьми в 2014-2015 н.р.
Голова МО учителів філологічних дисциплін Сергійчик С.Й. (3 хв.)

3.Результати роботи вчителів іноземних мов з обдарованими дітьми в 2014-2015 н.р.
Голова МО учителів іноземної мови Ткаченко Т.А. (3 хв.)

4. Підсумки роботи вчителів математики, фізики, інформатики з обдарованими дітьми в 2014-2015 н.р.
Голова МО учителів фізики, інформатики, математики Олійник Л.В. (3 хв.)

5. Підсумки роботи вчителів природничих наук з обдарованими учнями в 2014-2015 н.р.
Голова МО учителів природничих дисциплін Тихонова Л.М. (3 хв.)

6. Підсумки роботи вчителів фізичної культури з обдарованими учнями в 2014-2015 н.р.
Голова МО учителів фізичного виховання Случинська Н.А. (3 хв.)

7. Підсумки роботи вчителів початкових класів з обдарованими учнями в 2014-2015 н.р.
Голова МО учителів початкових класів Демиденко В.І. (3 хв.)

8.Аналіз роботи школи над проблемною темою.
Член НМР, ЗДНВР Саранчук О.М. (15 хв.)

9.Різне.


1. Продовжити роботу з виявлення та розвитку творчого потенціалу і здібностей обдарованих учнів.
Постійно, вчителі-предметники
2. Проводити систематичну індивідуальну роботу з обдарованими дітьми.
Постійно, вчителі-предметники
3. Застосовувати в щоденній практиці методику особистісно-орієнтованого навчання для активізації творчого потенціалу кожного школяра.
Постійно, вчителі-предметники
4. Проводити в школі масові форми роботи з обдарованими та здібними дітьми, а саме: КВК, ігрові тренінги, турніри кмітливих, знавців наук, брейн-ринги, вікторини, природничий конкурс «Колосок», спортивні змагання тощо.
Постійно, вчителі-предметники
5. Залучати учнів до участі у першому, другому етапах Всеукраїнських олімпіад, шкільного і районного конкурсів МАН, інших змаганнях, конкурсах.
Жовтень-грудень 2015 р., січень-березень 2016 р.
6. Провести анкетування здібних і обдарованих учнів щодо їх бажання брати участь у конкретних інтелектуальних змаганнях.
До 18.09.2015 р., класні керівники і класоводи
7. Подати списки - пропозиції обдарованих і здібних дітей заступникам директора з навчально-виховної роботи.
До 25.09.2015 р., класні керівники і класоводи
8. Розробити методичні рекомендації та навчальний матеріал для роботи з обдарованими дітьми на 2015/2016 н.р.
Травень 2015 р., голови МО
9. Поширювати досвід вчителів школи, які мають успіхи в роботі з обдарованими учнями.
Постійно, голови МО
10. Контролювати роботу вчителів школи з обдарованими дітьми, практикувати виступи про досвід роботи найрезультативніших із них.
Постійно, ЗДНВР Саранчук О.М.
11. Розширити мережу гуртків, студій, клубів, факультативів для розвитку здібностей і соціально значущих нахилів школярів.
На 2015/2016 н.р.